czwartek, 21 lutego 2013

49/ Fashion show - Gavel. Warsaw!

W pierwszy piątek lutego wybrałam się na pokaz Gavla, młodego zdolnego projektanta, którego poznałam na tygodniu mody w Łodzi. 

Kto przegląda mojego bloga, na pewno pamięta szybką sesję, jaką mu robiłam KLIK

Bardzo przyjemnie było pochodzić po backstage'u i oglądać przygotowania do pokazu od kuchni. Nakręciłam filmik z tego wydarzenia, bo bardzo oddaje klimat i całą atmosferę pokazu. Miałam okazję pogadać i poznać mnóstwo fantastycznych osób, które później z wielkim entuzjazmem machały mi do kamery. :)
Pokaz tak jak Gavel, oryginalny i trochę kontrowersyjny, ale zarazem bardzo ciekawy.

To był mój pierwszy raz, gdy odwiedziłam stolicę i jestem bardzo na tak :) Na dysku leży jeszcze szybka warszawska sesja, pozowała Karolina - ale to, w następnym poście.

PS. Po prawej nowa wtyczka do fanpejdża na fejsbuku. :)





Gavel

Adi Kowalski

Sławek Stemplewski Sleeper

Spalony Tost

Marcelina Zawadzka


Spalony Tost


Joanna Majstrak

Adam Cekiera

Ilona Felicjańska

Ania Piszczałka

Hania Iluszczenko Hanio

Olga Kalicka

Gosia Boy i Gavel

Robert Kupisz



Mariusz Ząbkowski Dżaga


Marcin Turski

Karolina Chudyba

Dorota Williams

Maff

I ja :)


fot: Ewa Majkut

1 komentarz: