piątek, 9 listopada 2012

41/ Isn't is ironic?

Na wstępie pokażę Wam filmik z Łodzi. 


Bardzo długo nad nim pracowałam i mimo, że są mega szumy i nieostrości naprawdę mi się podoba, oddaje klimat całego fashion week'u.

A teraz z innej beczki, mianowicie sesja z przepiękną Igą. Rozpoczęła się bardzo zabawnie, bo o godzinie 12 jeszcze spałam i obudziła mnie modelka stukaniem obcasów i pukaniem do drzwi. Byłam totalnie nieogarnięta, ale na szczęście fotograf nie musi 'wyglądać' na sesji. :-) A cudna koszulka 'Chuck my Bass' kupiona w showroom'ie w Łodzi. No to zjeżdżamy w dół!

















mod: Iga Rakoczy
fot&movie: Ewa Majkut


1 komentarz:

  1. Ooo widzę, że też byłaś na Fashion Weeku :D Filmik meegaa fajny, ja bym w sumie nie wpadła na takie zmonotwanie, strasznie fajna robota!
    Jeszcze koszula SHE/s A RIOT też nawiązująca od razu do fw :D straszni mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń